National Repository of Grey Literature 3 records found  Search took 0.01 seconds. 
Support of innovation, research and development in the European Union as the instrument for increasing its competitiveness
Votrubová, Petra ; Abrhám, Josef (advisor) ; Bič, Josef (referee)
The purpose of this diploma thesis is to explain why the European Union considers innovation, research and development as the engine for increasing its competitiveness, to find out how this area is supported by the European Union, discover if these efforts persist despite of the economic crisis, evaluate how these effots help to rise its competitiveness, analyze in what areas the failurs persist and propose measures that would help improve European Union's performance.
Kourenceschopnost českých lázeňských subjektů v podmínkách EU
Zitová, Denisa ; Bursíková, Marcela (advisor) ; Střítreský, Václav (referee)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.
Competitiveness of Czech Spa in the EU
Hlostová, Zitová Denisa ; Zamazalová, Marcela (advisor) ; Střítreský, Václav (referee)
Práce se zabývá oborem českého lázeňství, podmínkami podnikání v této oblasti a především faktory určujícími konkurenceschopnost českého lázeňství v podmínkách EU. Praktická část zkoumá konkurenceschopnost konkrétního podniku-Lázeňského Sanatoria Royal Mariánské Lázně a.s. Zde je východiskem situační analýza mikro a makroprostředí společnosti, dále analýza jednotlivých částí marketingového mixu společnosti, managementu lázeňské destinace. Aktuální podmínky českého lázeňství v rámci EU jsou charakterizovány z pohledu legislativního, z hlediska financování, struktury lázeňské péče, počtu, struktury a indikací hostů. V práci jsou užity tyto metody- situační analýza, syntéza pomocí SWOT analýzy, PEST analýza pro zhodnocení externích vlivů a analýza marketingového mixu.

Interested in being notified about new results for this query?
Subscribe to the RSS feed.